Dag 4: 7 saker du tänker på ofta

7 saker... Får se hur detta går..
 
1. Tänker ofta "Här kunde jag tagit en grym bild om jag bara hade haft med mig den förbannade kameran"
2. Min pojkvän<3
3. Vad jag ska jobba med i framtiden
4. Har jag batteri så det räcker i mobilen
5. Jag måste ha vatten
6. Å detta vill jag köpa :) (när jag e i en affär)
7. Vad ska jag hitta på sen..

HAHA såååååå dåligt detta blev xD

Idag har jag klippt mig och det gick ju bra ^^ Gillar verkligen känslan av att sitta hos frisören :D Såå skönt :)
Har idag även varit duktig och i nästan 2 timmar varit ute och gått :P Och hade kameran med mig ut så fick en hel del bilder tagna som jag ska gå igenom imon ^^ Blir att gå en promenad imon oxå om vädret e fint ^^ Då blir det fler bilder :D

Har även idag fått värsta rycket och suttit och kollat på ritningsvideor på youtube ^^ Blev 4 teckningar ritade idag och ni får se dom imon :D Jag är faktiskt för en gångs skull skit nöjd med dom :D Tyckte dom blev riktigt bra :D 

Just nu sitter jag och skriver med min älskling ^^ Alltid lika roligt :P Saknar han verkligen trots det bara gått 10 dagar sen vi senast träffades.. Men i Januari nån gång ska han komma till mig :D HAPPY FACE :D Ska bli kul att träffa han igen ^^ Då ska vi även byta julklappar! Undra vad jag ska ge han.. det återstår att se ^^ Får iallafall inte skriva här i bloggen vad jag köper till han eftersom att han kollar min blogg ;)
Mike du betyder mkt för mig <3<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback