Merry Christmas! <3

God Jul alla kära läsare!
Nu har man precis kollat på Kalle Ankas Julafton som är en tradition i min familj ^^ Sätta sig framför Tv:n klockan 15.00 på julaftons eftermiddag och kolla på det tillsammans! Det roligaste är nog Tomtevärkstan och Piff och Puff ^^ Bara för att piff och puff är så söta ^^ Vet ni vad jag sa när jag va liten?? Jag kunde inte säga "F" så jag sa "Piss och Puss" ^^) Så gulligt XD ELR? ;)

Nu har man även kolla på "kan du vissla johanna?" :P Så roligt tycker jag ^^ Och det är ju självklart Per Oskarsson som är roligast i filmen ^^ Han är så härlig ^^ Bra skådis!

"han har käkat dynamit, Han exploderar för fan! XD hahah älskar den repliken!" Snacka om att Berra är gulllig ^^) HAHAHAHAHAHAHAHAH!

Snart blir det julklappar oxå! :D LÄNGTAR! :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Hoppas man får det man önskat sig ^^) HEHEH! :D

GOD JUL OCH FORTSATT TREVLIG KVÄLL! :D



ny blogg :D lägg till på bloglovin :)

2011-12-24 // 22:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback