Mitt 2011 #1

Tänkte att jag skulle hoppa på trenden att lägga upp bilder på vad man har gjort under 2011 ^^) Lite kul grej igentligen eftersom man får tänka efter vad man igentligen har gjort ^^

Får se om jag behöver mer än 1 inlägg för att gör mitt 2011 ^^ Räknar med kanske 2 ^^

Januari

Vakade in det nya året med min kära familj!
Vann årliga tomte letar tävlingen på konsum i Målilla
Februari

Åkte på trevlig visstelse till Kalmar med klassen

Övernattade i Västerik hos min kära kusin och umgicks med 2 andra kompisar oxå.

Hade en trevlig bowling kväll med mina kära
Mars

Skrattade gott åt en matta i ett trapphus, dålig humor eller väldigt trött?

Började min praovecka på Kvantum i Vimmerby

Mina redigerade bilder kom med på EpicFaiil.se
April

Körde go-cart i Vetlanda med ungdomsgruppen
Maj
I maj gjorde jag nästan inget..

Flummade ute i första värmen tsm med kära kusinen
Hade utklädningsdag i skolan
Juni

Gjorde en superfin smörgåstårta i skolan

Va på jättemysig picknik tsm med kusinen

Tog en trevlig 2,5mil cykeltur med alla 9:or och tältade ute i Fagerhult.

Åkte på klassresa till Göteborg

Avslutningsmiddag med 9:an

Slutade 9:an och grät i floder

Håll utkik efter nästa del ^^ Kommer komma troligen imon eller ikväll så jag har det gjort :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback