Kör på en frågegrej...

Har rätt så tråkigt just nu.. Hittade denna LÅNGA lista nyss och tänkte att jag kunde underhålla er men denna ^^
Tänkte även säga att detta är mitt 700:e inlägg :D

101 sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck: Vatten
Telefonsamtalet: Min morbror
SMS: Michael <3
Sång du lyssnade på: Mange Makers- Mange Bjuder ^^
Gången du grät: Igår

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Nope
Varit kär?: Ja
Förlorat någon speciell person: ja
Varit deprimerad: Yes
Varit så trött att du somnat sittandes: Haha, ja! XD

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Svart
färg 2: Rosa
färg 3: Blå

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja
Fått ditt hjärta krossat: en aning
Krossat ett hjärta? Hoppas inte det!
Skrattat så att du har börjat gråta?: Många gånger
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja <3
Insett vilka som är dina äkta vänner: ja!
Fått reda på att någon har pratat om dig: Yees
Kysst en kompis: Till en början kompis sen blev vi tsm <33

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Ett antal.. Har många på msn men sitter och rensar den ibland när jag har tråkigt..
Hur många barn vill du ha: 2?
Har du några husdjur: Inte längre :(
Vill du ändra ditt namn: Vet inte redigt
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Firade julafton som alla andra år XD
Vilken tid vaknade du idag: 9 ^^
Vad gjorde du igår runt midnatt: Messade med älsk<3
Någonting som du längtar till : Julafton imon och att får träffa Michael i januari<3
Senaste gången du träffade din pappa: 1 min sen ^^
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Vet inte.. finns säkert nått
Vad lyssnar du på just nu: Tvn
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: inte vad jag vet xD
Vad gör dig irriterad just nu: Jag vet inte riktigt..
Vad är ditt namn: Linnea Sofia Anette Gungård
Singel/upptagen: Upptagen :D<3
Stjärntecken: Stenbock
Kille eller tjej: Tjej
Snygg/ful?: Ligger i betraktarens ögon
Gymnasie: Vimmerby Gymnasium, Handel och Administration
Högskola: Tror inte det blir det ^^ Kanske längre fram i framtiden men inte direkt efter gymnasiet tror jag
Hårfärg: Kopparguld
Långt eller kort: Kort fast så kort är jag inte igentligen... alla andra som är läskligt långa ^^)
Längd: 165-168 elr nått? Ska mäta mig
Vad gillar du gällande dig själv: Ögonen
Piercings: Har ingen men vill ha
Tatueringar: Inga
Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
Operation: Har aldrig opererats :P
Piercing: ingen
Tatuering: ingen
Bästa vän: Natali, Nathalie :)
Sporten du spelade: Fotboll
Husdjur:hade katter
Vaccination du minns: Stelkrampssprutan.
Konsert: hahaha vet inte xD
Förälskelse: förälskelse och förälskelse vet jag inte men första jag va tsm med va rasmus.
Alkohol du drack: dricker inte alkohol :D

JUST NU:
Äter du: chips ^^
Dricker du: Vatten
Är du på väg att: duscha
Lyssnar du på: Reklam på 3:an
Väntar du på: att det ska bli julafton ^^)

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ja
Vill du gifta dig: ja .
Karriär i åtanke: jobba i affär elr fotograf men det är fotograf jag siktar på

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: pussar
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: kvittar :)
Snygg mage eller snygga armar: kvittar
Tatueringar eller piercingar: Piercing
Känslig eller inte: känslig
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: Varken eller

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nope
Tappat glasögon eller linser: ja båda XD
Haft sex på första dejten: .....
Krossat någons hjärta: hoppas inte det
Har du blivit arresterad: Nope
Dissat någon: ja
Gillat din killkompis (mer än som kompis): vet inte

TROR DU PÅ:
Dig själv: ibland
Mirakel: Ibland
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Himlen: jag vet faktiskt inte men tror det
Tomten: hehe jadå ;)
Att kyssas på första dejten: aldrig gått på dejt men ja
Änglar: Skyddsänglar

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän/flickvänvän på samma gång: Nej! aldrig jag skulle heller :O
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, det tror jag
Vad kan du verkligen inte leva utan: Musik <3
Vad vet inte så många om dig: vet inte XD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback