löööööööördag -.-

Idag är de lördag för er som inte visste de -.-
jag har varit på träningen i mörlunda idag men jag kollade bara,för jag får inte träna än för dokton sa att jag ska vänta ett tag innnan jag gymmar och tränar fotboll igen -.- inte kul men man måste lyssna på doktorn..
Blir snart att dra bort för att spendera dagen med nathalie och för att käka lite hembakade semlor - mandelmassan så de blir bara att jag äter bullen och grädde XD men gott kommer de säkert vara med mormors hembakade semlor :D hehe inte för att jag kommer äta upp 1 hel bulle men skit samma XD ett litet bet kan jag leva med XD
Äter ju som sagt inte :
*ingen sorts bullar
*inga kakor
*inte tårta
*knappt glass
*inte något hembakat sockerkaka och sånt -.-
Alla gnäller på mig men jag bryr mig inte -.- jag äter de inte för att jag tycker jag är för stor utan för att jag tycker de smakar skit äckligt och jag känner mig helt uppsvälld jämt efter jag ätit nått sånt så därför äter jag inte sånt XD

men de kanske blir nått mer inlägg sen ikväll om jag har nått att skriva om XD heeh har jag säkert inte XD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback