huhuhihihaha XD

hemma och tråkar.. -.-
Börjar bli matfrisk nu iaf :D :D Bra e de för min mage tar kål på mig med allt kurrande efter mat.. :S
NU när man själv håller på att bli frisk då blir alla andra sjuka D: FYYYYYY!!

Natali e typ sjuk :( så när jag e frisk kan jag inte va med henne alls :S
Nathalie e troligen påväg att bli sjuk :(( BLLLÄÄÄÄÄÄ!!!

Imon blir de troligen att jag ska följa med mamma till vårdcentralen i mörlunda för jag har hostat konstant hela tiden idag under natten och hostar typ var 5:e minut nu idag :( JOOOOBBIGT VÄÄÄÄÄÄRRE!! Det gör även extremt ont i halsen när jag hostar,halsen känns som ett rivjärn :/ Hoppas jag blir frisk snart! men har typ inte mkt feber iallafall :D så de e påväg åt rätt håll :D

Måste kolla ifall jag kanske har halsfluss för de har jag enligt en läka bok men vi ska kolla så vi vet säkert.. -.- Men jag kan  även ha influensan :C så vi vill veta vad jag har,kanske har/haft båda grejer men hopppas på bara en sak :D

Nu ska jag fortsätta kolla på GAMMLA TOP MODEL program som går i repris på 3:an.. finns inget annat å kolla på så de får duga -.-
Ska kolla på Ellen DeGeneres Show sen :D (kan inte exakt stavningen på efternamnet****)
Det går på kanal 5 klockan 12.40 :D Tycker det är ett roligt program för att Ellen är såå rolig fast att hon e 53år gammal! Bara jag som tycker att hon ser mkt yngre ut?!?!?!? Hon ser ut att vara runt kanske 40år och inte mer! :O



Kolla båda videorna :D Dom e suuuuuper roliga XD man skrattar!!!! XD
Blev ett lååååångt inlägg men de gör inte XD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback