Promenad Bilder + Annat XD

Lite sen kvälls bloggning idag ^^
Varit och kollat på sista inne fotbolls träningen,som jag inte var med på :/ Men på onsdag ska jag troligen vara med och springa när vi börjar ute :D
Kommer bli kallt men man får ha varma kläder på sig :D

Idag var man i skolan och man hade första dagen på Tema Veckan "KÄRLEK". Det gick väl bra förutom att lärarna är så dåliga.. -.- Tog nästan 30min innan dom lyckades få igång både ljud och bild vida datorn och kanonen -.- men vi fick va super tysta för att kunna höra nått av vad dom sa på filmen -.- bara för att ingen av högtalarna "FUNKADE" enligt lärarna (gjorde dom säkert inte) så vi fick lyssna vida datons låga ljud.. 
BLÄ PÅ LÄRARNA!! BLÄ PÅ JIMMY SVENSK!

IMon blir de pardans :S FYYYY!!! Hatar att dansa,hatar och just hatar att dansa.. -.- speciellt när man dansar 2 och 2 -.- Kan inte dansa,vill kunna men inte par dans liksom -.- De är inget kul,de e bara extremt pinsamt när man inte fattar vad man ska göra,kliver den andra på fötterna,får värsta skrattanfallet,klantar sig enormt så allt blir fel XD Det är så pinsamt och jag borde veta för allt jag just skrev har hänt mig XD Fyy va jag ska vara pinsam XD

Nu kommer lite bilder från promenaden tillsammans med Natalie :D Var fotograf under promenaden med nattas kamera så här kommer några bilder jag tog med den kameran :P

Nu räcker de med bilder från promenade XD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback