Dag 8 - Roligaste Semestern

Min roligaste semester har aldrig inträffat än xD Har aldrig varit på någon redig semester så lite svårt å säga den roligaste då x)
Men troligen så blir den bästa semestern 2012 elr 2013 när vi ska åka till egypten elr vart nu Min faster bestämmer att vi ska åka :P Skit glad över att jag får följa med :D Fast då får man börja träna lite så man vågar gå i bikini :D För åker man på semester så vill man ju helst bada i de underbara vattnet i elr i alla pooler :D ÅÅ guud va jag sitter och drömmer mig bort just nu :D Liksom bara sitta på en vacker vit strand med redigt blott vatten framför sig och med nära vänner elr famlij :D de låter ju helt underbart :D :D <333

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback