Dag 9- Detta tror jag händer efter döden..

Denna fråga fick vi svara på på SOn och jag svarar samma sak här som jag gjorde på lektionen.. : JAG TÄNKER INTE PÅ DE! Jag lever i nuet och tänker inte längre fram än min framtid och hur jag vill leva den :D Så jag har inte nått redigt svar på denna inläggs fråga. -.- men de får ni stå ut med xD


Idag har man varit i skolan och haft tråk :S hehe! Nä men vi hade dans på speciall idrotten och de va kuul :D vi över inför våran uppvisning som man ska ha innan mars nån gång :'D längtar lite men är skit nervös!!!! gillar ju inte att stå framför folk och göra massa saker.. så jag kommer nog få de lite svårt men de får väl gå ändå xD Hehe tror de kommer gå bra hur elr hur :P Vi har ju en bra lärare som ska lära oss alla nummer och steg så vi kommer nog lyckas ganska bra :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback