hatar söndagar.. -.-

idag är de söndag och sista dagen man är med nathalie denna månad.. imon börjar skolan igen efter en helg av ledighet och då är de skridskor i skolan :S inget man längtar till men de får väl gå ändå.. -.-
Jag lyckas ju iallafall hålla min på benen och inte ramlar xD det är bara positivt :D heheh !
Snart blir de att man drar å fixar håret lite och byter om från nattkläder till vanliga kläder :D heheh!

Tänkte att jag kunde ha lite kul och klistra in en liten text som jag skrev för kanske 3 år sen elr nått :P
Ni får jätte gärna säga va ni tycker om den :D

I see you every night in my heart
I see you every night in my dreams
I see you every night when you walk to me
I just have to say that i love you
You are the angel in my heart
You are the perfect star. 

Det blir ibland att jag sitter och sjunger på den för att de e en liten melodi till den  :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback