svar på kommentar

Tindra  ([email protected]) om svar på kommentar:
Måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

Svar:
Hej tindra!
Å tack så mkt! Det uppskattas! :D
Jag är inte medlem i BlogLovin så det kan vara därför du inte kan premurera på min blogg där ;)
Men jag funderar på att skaffa det men jag vet inte.. jag får se hur jag gör ;)


Anonym  

jag följer henne på bloglovin! tryck bara på följ även om det står att bloggen inte går att läsas in. inläggen kommer komma upp om man prenumerar ändå

2011-07-12 // 21:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback