En person har styrt min blogg..

Anonym om Vill Ni Hjälpa Till Att Styra Min Blogg?:

skriv lite om sex, det skulle vara roligt att höra lite om hur du ser på de.


Nu har jag äntligen fått ett förslag..
Det var någon anonym som tyckte att jag skulle skriva om sex.. Så de e bara för mig att börja skriva om det här och nu..

Själv så tycker jag de inte finns så mkt att säga om sex..
Tycker inte de e nått ämne som är kul att prata om eftersom jag inte håller på med sånt som dom flesta redan vet..
Jag är inte intresserad av ämnet verken nu och jag tror inte att jag kommer bli de heller..

Jag kan säga en sak iallafall,ska man t.ex bli av med oskulden så ska man göra de med nån som man verkligen älskar och inte någon som man träffar på fyllan oxh sedan hamnar i säng med.. De är fel.. -.-
Oskulen har man bara en gång i livet så de är inget man bara ska kasta bort för att inte vara oskuld lägre.. Liksom det e ju säkert folk som har de med en kompis av de motsatta könen bara för att inte vara oskuld längre det är inte bra, för i många fall så ångrar man sig nått enormt.. Så därför tycker jag att man ska vänta med att ha sex tills man kännar att man verkligen är är redo,och känner sig säker och litar på personen som man ska ha sex med..

Har faktiskt inte mer att skriva om just detta ämne..
Men ni får gärna kommentera mer fler förslag på vad jag kan skriva om på bloggen :D


11 Mars, 17:22  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback