My life would suck without you <3

Heej..
Har inte pallat blogga idag.. har varit extremt trött och igentligen pallar jag inte blogga nu heller för vill hellre gå och lägga mig och sova.. Men jag ska kollla på Big Brother om några minuter,får väl se om jag orkar hålla mig vaken tills det är slut.. Blir nog att ta ur linserna nu efter man skrivit detta.. får ju inte somna med dom när jag kollar på bb.. Vilket kan finnas stor risk att jag skulle göra det om jag inte tar ur dom..


Idag har man carit och praoat för näs sista dagen.. Yeay! Börjar faktiskt bli lite krävande på kroppen nu.. Hoppas att jag inte kommer känna nått på träningen imon kväll...
På lördag kl:16 ska hela laget på spa på molilja så kommer ha med mig kamera dig och ta kort så dom kommer komma upp här på bloggen och på facebook :D Alla kommer inte komma upp här men dom flesta kommer komma upp på facebook xD OM jag inte tar för mkt kort vill säga,då blir det baar ett par stycken på båda sidorna..
Men nu ska jag tråka..

ALLA SOM HAR MITT NUMMER... SMSA!!! Jag har typ 700sms kvar av denna månad och har till 00.00 att göra slut på dom!!! GAHHHH!!!!
Hjäla mig göra slut på dom??!! SNÄLLA!!



Håller även på att bestämma lite när jag ska åka till västervik och sova över hos nilsson och sen träffa rasmus  :D och även bobba :P HEH skoj det ska bli hoppas jag! MEn har inte bestämt nått än.. :/ måste ju fixa så att jag kan sova över hos natta,så dom inte ska bort nån stans liksom..
Men det kommer väl komma upp här på bloggen när det är bestämt..

Nu ska jag dra och byta om och kolla på när gurkan och alla andra i Big Brother är skojiga och korkade XD




Ninni  

Fin blogg! :)

2011-04-01 // 22:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback