Mitt huvud!

P.S
Jag har sålt min lilla cykel så det går inte att köpa den längre för er som kanske funderade på att köpa den!


ville även bara upplysa för er som inte redan vet om det att det är slut mellan mig och min kille Rasmus (ex kille)
Så det kommer inte komma upp någon bild på nån puss..
Bara så ni vet liksom varför det aldrig kommer någon sån bild!

Just nu sitter man och kollar på big brother :D Jag är helt slut i huvudet efter en dag av värme och gråt..
gråtandet är för att rasmus gjorde slut och för att min katt har blivit helt konstig igen och vi kanske måste avliva henne! :( :( Vill inte det,älskar liksom de lilla kissen oavsätt vad! Vill absolut inte förlora henne!!!!!!!!!

Aja nu har jag inget att skriva,...
Hejdå!



vrf e de slut mellan er? :( äre för att ni inte kunde träffas så ofta? :/ kramar!

2011-05-10 // 09:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback