Nothing without you!

Nu har jag fått sämre med läsare och jag har fått sämre med kommentarer oxå!
Inte helt okej tycker jag.. Jag vill ju veta vad ni tycker om det jag skriver och vad ni tycker att jag ska göra för att göra min blogg roligare att läsa och så.
Så nu tycker jag att ni ska börja att tycka till om alla mina inlägg igen och visa vad ni tycker ^^


Dagen!
Idag har det varit en ganska slapp dag men man har varit redigt trött ^^ På NO:n hittade vi på frågor som vi ska svara på imon när vi är på studiebesök (jag,natali och raimo) på hultsfreds värmeverk. Vi ska dit imon vid 14.45 har vi bestämt med dom!

Sen på engelska så fortsatte jag,raimo,natali,fredrica,arbana och sebbe att försöka spela in scener till våran vertion av POTC, Död mans kista ^^ Det gick sådär eftersom vi han filma en scen på 1 timme.. Det är inte bra.. så vi måste verkligen stanna på torsdag efter skolan och filma så mkt som möjligt innan bussen vud 18.50.

Sen på bilden fortsatte vi måla elr vad man nu ville göra (får göra vad man vill för att visa vad man kan) Jaag började om på min bild som jag gjorde förra lektionen men kastade.. Jag blev klar med den idag och lämnade in den men vi har 2 lektioner kvar så jag har tänkt att jag ska försöka att göra 1-2 saker till. trorligen blir det oxå att måla nått eftersom det e det som jag e bäst på i bilden fast att jag e dålig men jag är ännu sämre på annat ^^) Not good!

Sen efter maten så gjorde jag om mitt muntliga nationella prov i matte.. Hoppas det gick bra! hade 0 poäng på förra försöket.. Hur jag nu kan ha det när det jag sa va rätt? Men tydligen hade jag fel enligt markus.. :( Men hoppas verkligen på att jag får mkt poäng nu så att jag har chans att jobba mig upp till 22 poäng som man behöver för att bli Godkänd..Vill kunna ta det lite lugnt nu innan man slutar men så blir det nog inte.. :O Blöh!!

MEn nu ska jag nog fortsätta sticka lite elr nått sånt!
Måste som sagt bli klar med stickningen nästan vecka typ :O GAAAAAH!!!
HJÄLP!!!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback