Svar på kommentarer

s i mo n e om Mitt huvud!:
vrf e de slut mellan er? :( äre för att ni inte kunde träffas så ofta? :/ kramar!


Svar: Det tog slut för att han hade inga känslor kvar för mig. Jag har fortfarande kvar mina känslor för han för dom har inte gått över bara för att han har gjort slut. Men jag försöker leva som jag gjorde innan och idag funkade det grymt bra och jag tänkte inte ens på det som hänt :) Och det är ju bra det!



s i mo n e om Tävlingen är avslutad!:
du borde ha fler sånna tävlingar :D
SVAR: Jo simone det har jag tänkt att jag ska ha,det är bara ett problem och det är att jag inte har så mkt grejer som jag kan lotta ut.. har ju ingen stor blogg så jag ´tjänar pengar på den så jag har ju inga penga till att fixa grejer för..
Men nån mer gång blir det iallafall.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback