Flash Light :)

Heeeeej :>
jag ska bli duktig nu :D Jag ska blogga varje kväll..elr iallafall försöka! ^^ Annars har jag ju alltid morgonen i skolan om jag inte behöver plugga då föresten ^^)
Men vad ska jag blogga om.. Hmm.. INGEN ANING! :O
Ni måste hjälpa mig att komma på något att skriva om.. Annars blir detta verkligen en tråkig blogg.. :( Och det vill jag inte! D:

Idag efter skolan så hänge jag med upp till Willys (åka tbx till hultsfred) XD.. Vet inte vf jag hängde med igentligen.. -.- Kännde bara inte för att sitta hemma själv xD

Just nu borde jag igentligen plugga lite.. Men jag orkar inte för med svullen mage.. då blir det ändå inte så mkt gjort.. -.- Så jag ligger ist och kollar på Morden i Midsummer medans jag väntar på att mitt kära Greys Anatomy ska börja vid 21.00 :) Hade inte varit helt fel om man hade alla Greys Anatomy säsongerna ståendes i DVD hyllan här hemma! Synd bara att dom är ganska dyra! Annars hade jag helt klart beställt hem dom! :D LOVELY SERIE :D
Men nog snackat om serien nu! XD

Kan säga att jag hatar min mobil.. ALLA meddelanden har försvunnit :O Utan att jag raderade dom! :O Tänk om andra saker börjar försvinna :O GAH! PANIK! RÄDD!
Någon som har nått bra förslag på en ny mobil?
Jag vill gärna ha en Touch mobil (STAVNING?) :) Jag har liksom blivit van vid det nu ^^)

Men nu tänkte jag vara lite social på msn ^^)
Vill ni chatta med mig? fråga då om min mail så kanske ni får den :)
Ha en fortsatt trevlig kväll :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback