Fredag :D

Heeej läsare!
Har i stort sätt slutat nu eftersom Annikas lektion blev slapp,få göra vad man vill ^^ men sitter och är duktig och läser lite på engelska boken ^^ Bussen går ju ändå inte förens vid halv 1 ändå :P Plus man vill gärna ha lite käk i magen innan man drar hem ^^) Då blir det att dra iväg och köpa en liten julgran som man sak ha ute på trädgården :D MYSIGT! Och sen drar man hem en sväng till farmor,lika trevligt det oxå! ^^)
Nu har jag igentligen inte mer att säga så tackar för mig så hörs vi kanske ikväll :) Blir inte en sen kväll idag eftersom att jag ska dra till Växjö imon :) till Grand Samarkand köpcentrum :) Blir nog att åkahemmifrån redan vid halv 9 eller nått sånt :D HEHEH!  Tidigt men kommer liksom kunna sova i bilen :)
Nu blir det käk och sen hem D: KUL!


Julia  

uu den där har min kompis gjort(littlefanny.devote.se) visst är det snygg :):)

2011-11-29 // 15:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback