My love :)

Hejsan ^^)
Tog en dusch för en stund sen och nu har mamma suttit och flätat mitt hår ;) SER UT SOM EN HIPPI JUST NU MED FLERA FLÄTOR I HÅRET XD

Ser just nu ut ungefär som denna tjej! XD HAHA! Känner mig så snygg ^^)

Sitter just nu och kollar på TV och Böda Camping :) Första gången jag kollar på det ^^ LIte roligt folk där faktiskt XD Vore kul om man lyckades vara där nån vecka någon sommar :) Vore kul :D Att vara på en camping och verkligen känna av hur det är :D LÅTER MYSIGT :D Eller vad tycker ni? :) Med massa trevligt folk och kompisar :) Härligt enligt mig iallafall :D<3

Nu ska jag vara social på msn,och kolla klart på TV :) Kanske blir messa om någon är rolig och messar :) Fast kvällen brukar vara ganska seg för ingen brukar messa :) Den jag vill prata med är ju inne på msn då :D<3 Puss!

Ha det bra så hörs vi nästa gång :D<3


Becka  

Jag var på Böda Camping en vecka i sommras och kommer kanske vara med i tv :D Och det var faktiskt riktigt kul där :D

2011-11-19 // 17:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback