Är jag filmnörd?? xD

Heeej D;
Nu sitter man här i sängen och bloggar lite. Har typ nyss haft lite Twillight maraton ^^ Elr kan man säga det när man bara sätt en film? ;) Haha kanske inte! men funderar på att stänga på den sista Twillight filmen så man har lite kolla på vad som hände där :) Förhoppningsvis så blir det väl att gå på den nya filmen (del 1) snart :D Den verkar grymt bra! :D Måste bara se den! :D
Är det någon mer än jag som gillar Twillight? :)
Asso jag är inte något fan av dom men liksom det är ju ganska bra filmer och skådisarna är inte så dåliga ^^ Fast det finns helt klart bättre :)
Satte i den nu :) Minns faktiskt inte ett skit från den sista filmen. Känns som att jag inte ens har sätt den xD haha!
+
Idag har jag tänkt att försöka vara lite duktig och försöka få lite saker gjort på ergonomiarbetet som jag,rebecka och erika håller på med i skolan ^^) Vi har inte kommit jätte långt på det men vi har iallafall kommit nästan 3 sidor och det är inte så illa ^^) Men vi har ungefär 2 häften till som vi ska ta ut info ifrån. För er som inte har en aning om vad jag snackar om så är ergonomi hur man ska sitta och sånt när man sitter vid t.ex vid daton. Det är läran om arbetställningar,arbetsredskap och arbetsmiljön. Det är inte nått kul område att läsa om för det är ganska drygt men man kommer säkert ha nytta av det i framtiden :) Man får väl hoppas de iallafall!

Skulle städat mitt skrivbord och sånt idag men jag orkade inte så det får ta och bli någon annan helg när man orkar. Kanske att det blir innan jag ska ha kalas för mig ^^ Annars kommer bara mina släktingar att kommentera att jag aldrig städar.. FAST.. det är ju sant ^^ Jag städar ju aldrig xD hahah! När jag skaffar kille att flytta ihop med så får han lära sig att jag inte är sån som städar så ofta xD och när jag väl städar så blir det iallafall hyffsat rent ;) HAHA! Tror ni nån klarar med mig? XD Nån borde klara av det iallafall :D

Igår kväll så satt jag och skrev klart min önskelista och jag satt och skriv olika listor som släktingar ska få med mina saker som jag önskar mig i jul och födelsedags present! Tror ni fattar vad jag menar ^^)
Men nu ska jag kolla noga på filmen så jag hänger med vad som händer ;)
Ha det gött så skriver jag någon annan dag ist :D


fanny :)  

hej !

det vore roligt om du hade en egen "avslutnings bild" ! alla bilder som är på MIN blogg är MINA !

2011-11-20 // 13:38:29

Hej!

fin blogg :D

hur är det?:)

2011-11-21 // 12:59:03
Lotta  

Sv. Oj! Kul att du sa det, jag hade helt missat den listan idag :D Va roligt!! Tack så jättemycket =)

2011-11-21 // 15:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback