Your dreams,My reality

Tjosan :D
Sitter just nu och är j*vligt förbannad! Har en jäkla hicka just nu och har fått grymt ont i magen och halsen nu! :(
Har just nu hicka i ungefär 10min och det är grymt jobbigt!"
Sitter och kollar gammla "kungarna av Tylösand" avsnitt.. Vilket liv man har eller?
Snart sov dax! Skönt att sova säger jag bara.. TRÖTT TJEJ IDAG!
Kvällen har ägnats åt att plugga matte som ska in imon plugga engelska som det e glosor på imon och sen göra färdigt en sak i engelska som vi ska gå egenom imon ! Fasen va mkt det blev på en gång -.-
Har även berättat en nyhet för en person ^^ Glad blev den ;P Elr iallafall tror jag det ^^) Hoppas det :D
<3

15min senare...
Men nu är det dax att sova! XD HAHA! SKÖNT! SOVA UT :D KUL!
Ha det gött och så hörs vi imon ^^ Kanske har mer att skriva om då för just nu hade jag inte så mkt att säga tyvärr!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback