:D Ingen rubrik -.-

Sitter i skolan nu.. Har tråkigt så tänkte ta mig tid att skriva XD Snällt va? :)
Nä men jag sitter och nördar Wordfeud som alla andra XD haah! NÖRD VARNING? ;O
Det går inte så bra,jag suger verkligen på spelet -.- AJDÅ!

Nu kommer strax rebecka och då blir det lite roligare ^^
Sen efter skolan ska man gå av i Hultsfred och sen köpa tåg biljett till Norrköping :D :D  Sen ska jag även gå in på Family House och kolla om det finns någon vinter jacka :)
Tänkte även meddela att det bara är 10 dagar kvar och sen drar jag till Nuttis :D YEAY!!!
Saknat henne gaaaaanska så mkt ;) Vi kommer ha kul :D Kommer bli massa bilder :D
Men nu pallar jag inte skriva mer ^^



Anonym  

nu har du blivit dålig med uppdateringen , SKÄRPNING!

2011-10-19 // 20:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback