trööök..

heeej :D Sitter just nu hemma hos natta och väntar på att hon ska komma hem ^^
Men hon är på möte nu och det håller på i ungefär 1 timme till.. Fy va jobbigt! Tråkigt att sitta själv.. Men jag har ju tv jag kan kolla på :) Sitter faktiskt även och pluggar lite.. (OJ OJ OJ) Inget man vill men måste liksom läsa klart boken till svenskan.. Bara hunnit typ 40sidor.. om inte mindre.. och det är 170 sidor elr nått.. och det ska vara klart till veckan efter lovet.. OCH vi ska ha skrivit en presentation om boken som vi ska redovisa.. AJAJ! kommer gå piss att redovisa den..
 Den läser jag.. FATTAR DEN INTE :O
Men nu ska jag läsa vidare.. och sen blir det lite tv.. Kommer hoppa emellan dom xD
Senare ikväll ska jag och nuttis ut och käka lite och sen blir det troligen att dra till strömmen elr stan :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback