My life is my ending!

Heeej!
Sitter just nu och kollar lite roliga videor på youtube ^^ Gamla minnen med Nuttis bland annat :) KUL! Saknar lite hur det va förr ^^ Typ förra året ;)
På Lördag nästa vecka drar jag (till Norrköing) :D YEAY! Sorry men kommer nog tjata om det nu dom närmaste dagarna XD Ojdå xD
Funderar faktiskt på att gå och hämta mig lite juice och godis och gotta mig framför en liten film :) Vore väldigt mysigt ^^ Men vet inte vad för film^^ Kanske oxå börjar skriva lite mer på min önsklista ^^) Måste komma på lite mer saker ;)

Idag efter skolan så fick jag sitta och vänta i typ 1,5 timme på mamma och pappa för dom skulle komma till Vimmerby och så skulle vi shoppa lite ^^ Va meningen att jag skulle köpa en vinterjacka men jag hittade ingen.. SOM VANLIGT LIKSOM.. Så vet inte hur jag ska göra i vinter.. får väl leta lite nån annan dag elr leta på nätet.. Måste ju iallafalll ha en innan det blir jätte kallt..
Men hittade skor,USB-minne,och en mapp :D Så lite blev det iallafall :)

Mapp: Bokia,79:-
USB-minne: Intropris,249:- (16GB)
Skor: Skokanonen,350:-


Linn  

snygga skor!

2011-10-22 // 01:49:09
Lotta  

Sv: Joo, det skulle jag kanske kunna göra men det lär nog ta en stund eftersom jag inte kommer hinna denna vecka, har så mycket skolarbete och så men på höstlovet kan jag nog försöka göra en sån video =)

2011-10-22 // 09:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback