Utan dina andetag

Heeeeeeeeeeej :>
Nu sitter jag och slappar framför daton ^^ Gött ;)
Har för ett tag sen packat ner allt tills imon! Yeay! Inte helt färdig med det men det sista får bli nerplockat imon! För använder dom grejerna varje morgon liksom ^^ Väntar även på att både system och digitalkameran ska ladda färdigt så jag kan stoppa ner dom oxå ^^ Dom får man verkligen inte glömma liksom :) Massa bilder kommer det bli :D
Längtar :D

Men snart blir det att dra ner och duscha och sen hoppa ner i sängen och stänga på en film (troligen "no strains atoutsch" **STAVNING**) och käka lite pizza elr nått som finns hemma :D Gött det med ;)

Tänkte även meddela till er läsare som har mitt mobilnummer.. Att min mobil är lite cp ibland.. Vilket bland annat gör att jag inte jämt får meddelanden. Så om ni typ märker att det tar tid innan jag svarar så är det bara att skicka ett till efter ett tag :) Då borde säkert ett av dom komma fram :) Hoppas vi på!

(bild från google,och inte min mobil)

Men jag skulle bli jätte glad om ni kunde vara så snälla att kommentera om vad ni vill läsa i bloggen :D Vore grymt kul! Så kommentera gärna!! D: För som ni kanske märkt så har jag aldrig nått att skiva om.. Vilket gör denna blogg ganska så tråkig.. Det är inte så kul tycker jag.. :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback