Who Will I Be?

Hej ;)
Tänkte slänga in ett litet inlägg nu så här på kvällen :) Vet inte vad jag ska skriva men det dyker säkert upp något ;)
Sitter just nu och käkar lite chips som blev kvar från helgen! AJDÅ! Måste sluta med sånt ;) Eller iallafall käka mindre sånt ;)
Sitter även och har lite roligt åt en på nätet som ALDRIG hört talas om uttrycket "vgd?".. Vem har inte det liksom?
Känner att jag verkligen skulle vilja ha en liten Ziperall på mig just nu och mysa i! Fryser som skjutton!
Snart blir det att sova och det ska bli skönt! Är ganska trött ^^)

Dagen:
Idag va man i skolan och hade skola som vanligt ^^ Det va helt okej faktiskt :P
På hålan va man riktigt dukigt (enligt mig själv iallafall)  Jag och Rebecka,gick runt på stan för att hämta en sak som jag ska få från en person.. (får inte säga exakt vad),sen köpte jag present till lilla pappa som fyller på onsadag :) Sen bytte jag skorna som jag köpte i Fredags,dom va sönder så fick ett par nya :)

Men nu ska jag dra och sova strax :) Ha det bra tills nästa gång :)

Tänkte lyssna på denna låt en sista gång innan man ska sova ;) MAKES ME HAPPY!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback