Why not do a crazy thing?

Heeeej :) Nu sitter jag och bloggar här,strax innan jag ska stänga av ^^
Men hade faktiskt tänkt att blogga tidigare idag men jag har glömt bort det.. AJDÅ!
Idag har det varit skolan som vanligt.. Har jag nånsin sagt att jag inte är speciellt glad åt torsdagar?
Lång dag i skolan,trött som skjutton,slö,tjurig,vill bara sova... Det är torsdag.. BLÖH!
EHm.. Vad kan jag mer skriva.. Kommer inte på nåt.. Blir nog att jag blogga imon ist :)
Men kan slänga in lite bilder från igår :)
Pappa fyllde år då :)
Grattis i efterskott pappa! ÄLSKAR DIG!<33333


Detta fick han :) DYRT! ;)


aja nu ska jag sova och vara utvilad tills imon :) då blir det sista dagen i skolan innan man får höstlov :D YEAY!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback