Dag 1. presentation av mig själv

Jaha då tänkte jag börja med den här listan :)
Presentera mig har jag nog aldrig gjort så nog på bloggen men det tar jag väl tag i nu ^^

Jag heter iallafall Linnea Gungård men kallas för Lillen och Lus :)
Smeknamnet Lus och Lillen har jag båda fått från min kära kompis Natali Nuttis :)
Så ni får fråga henne vf hon valde just dom namnen xD För jag har ingen aning ^^
Jag är född 24 december 1995 :) Vilket enligt mig själv suger totalt!
Jag går första året på handel och administration på Vimmerby Gymnasium och trivs grymt bra där! Bättre än mina förra skolor helt klart! Men saknar mina gamla vänner från Prolympia (där jag gick i 9:an)

I min familj är vi bara 3 personer, Jag, min mamma och min pappa :) Vi har varit 5 förut med våra katter men den ena dog 2006 och den andra fick vi avliva nu förut i år :( SAKNAR DOM!<33
Mina bästa vänner är Natali,Lena,Rebecka,Nathalie och Erika och jag älskar dom alla grymt mkt! :D<3
min fritid så brukar jag vara ute och ta kort,vara med kompisar,vara ute och gå, spela fotboll,plugga (om jag orkar) elr bara sitta vid daton och sitta och prata med roligt folk och slappa ^^)

Sen nu blir det 10 snabba frågor som min kära Nuttis ville jag skulle ha med ;)

1. Glass elr Godis? - Godis
2. Musik elr Sport? - Musik
3. Sommar elr Vinter? - Sommar
4. Katt elr Hund? - Båda
5. Kallt elr Varmt? - Varmt
6. Influensa elr Magsjuka? - Influensa (har inte haft magsjuka men vet att det e jobbigt)
7. Doktor elr Tandläkare? - Doktor (EXTREM TANDLÄKAR SKRÄCK) Större än läkar skräcken..
8. Cykla elr Gå? - Gå
9. Vin elr Öl - Dricker inte så inget av det xD
10. Kredit elr Kontant? - Kredit ^^


intresting :)

haru gjort annars idag då? :)

2011-09-21 // 13:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback