Dag 5. Mina bästa vänner

Mina bästa vänner!
Jag har 2 som jag kan kalla min bästa vänner :)
Nathali och Natali :)
Tänkte berätta lite kort om dom :)

Nathalie Knäppskalle Nilsson :)
Nathalie är min kusin :) Men även min bästa vän :) Jag älskar henne!
Hon är född 1994 och går på första året på Barn och Fritid på Anders Ljungstedts Gymnasiet i Lindköping
Hon bor i Västervik men ska troligen flytta till Linköping nästa år för att slippa resan till skolan :)


Natali Nuttis Cpöga Eriksson :)
Natali är min bästa kompis för hon är som mig!
Vi trivs tillsammans och har alltid kul tillsammans :) Jag saknar henne grymt mkt eftersom jag inte har träffat henne på snart 1,5 månad :O JÄTTE LÄNGE JU! Är van att träffa henne varje dag! :(
Hon går på Himmelstalunds Gymnasiet i Norrköping,där hon även bor i en liten 1:a :)
DU ÄR GRYMT SAKNAD!


Hoppas du har haft en härlig vecka :)

kram!

2011-09-25 // 18:48:02
Natali  

Saknar dig också gullet! <3

2011-09-25 // 20:30:01
MrMoe  

Vart är dag 4 "min kärlek"?

eller är det nara jag som inte hittar den? :S

2011-09-26 // 10:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback