Svar på kommentar

MrMoe om Video :D:
Hej läser din blogg ganska ofta och du verkar gladare på sistone och undrar då av ren nyfikenhet om det är glädje för att du gillar nån alltså glad för kärlekebs skull ;)
Så för att sammanfatta är det någon kille som du börjat gilla mer på sistone bara ens pyttelite? :)

Fortsätt blogga på


Svar: Hej! Tack så mycket för att du följer min blogg! :D
Jag tycker inte själv att jag verkar gladare på sistone,snarare surare och på sämre humör :) Vilket jag faktiskt är :/ Kan inte förklara vf men kanske gör det lite längre fram!
Ni får påminna mig!
Jag vet faktiskt inte om jag börjat gilla någon kille nått speciellt :) Kanske,kanske inte ;) Men det ängår inte er just nu när inget är aktuellt XD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback