Freeeedag :D

Heeeeeej alla kära läsare :)

Just nu är det rast här som gäller ^^ Bara en lektion kvar av dom 2 få som vi hade idag ^^ Gillar fredagar då de är så korta och det är roliga lektioner, handelsämnena ^^

Sitter just nu och kickar på mobiler med Rebecka ^^ Kul och se vad för kuliga mobiler hon hittar :P Fundera på att leta upp någon egen ^^ Måste ha en på G då jag snart kan byta och ska även snart börja förhandla med pappa och se om han kan vara snäll och ge mig en ny mobil :D Får se till att vara extra snäll ;) Då funkar alltid liksom :D

Men nu ska vi strax börja med lektionen så ska väl sluta blogga :D Efter skolan kommer mammi hit och vi ska köpa byxor till mig.. Hoppas jag kan hitta 2 st då jag typ bara har 2-3 HELA byxor hemma.. Det är illa! Alla går sönder HELA TIDEN! Gud jag hatar det :O

Men ha det så bra! Så hörs vi senare ikv kanske :D



Natalie  

Det kan du med. Du skickar bara ett sms eller mms med bilder och text, som ett vanligt inlägg till 0730121163 :)

2012-04-27 // 10:29:07
Natalie  

Jag vet inte det står ingenting om det.. x3

2012-04-27 // 15:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback