Hämtat pengar

Nu har man varit i affären precis och fixat ut lite pengar som man ska ha med sig imon samt fixat lite smått och gott till resan dit oxå ^^ Mums!

Idag blir det nog mest slappa med min kära kusin, blir bara idag som jag har chans att träffa henne då hon åker hem på tisdag och jag e ju inte hemma imon elr på tisdag.. Men så är det.

Innan jag drog till affären satt jag och målade lite, med hjälp av youtube ^^ Men jag har inte kalkerat utan har målat själv ^^
VAD TYCKS??

Rätt nöjd :D

Men nu ska jag väl ta och kanske fixa håret.. Om det går vill säga.. Det har blivit jätte fettigt under natten trots jag tvättade det igår :( FY! Aja, ska tvätta det ikv igen så skit samma :) Och ska ju inte vara med nån annan än Natta och hon bryr sig inte så mkt ^^ hihi

NI får ha det så bra ås hörs vi :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback