Hemma tidigare

Hejsan Svejsan alla läsare :)

Ligger just nu i min säng coh slappar efter att fått komma hem lite tidigare än vanligt. Ca 30-45min tidigare faktiskt *:)

Blir nog att hänga med en svänga till affären senare och kolla ifall man hittar något gott :)
Sen blir det att försöka vara lite kreaktiv och sitta och "pyssla" :D Får se hur det går XD Kommer bilder sen nån gång XD

Idag i skolan hade jag nationella prov uppsats och jag tycker att jag är hyffsat nöjd med det jag kom fram till i uppsatsen. Hoppas på att det går bra då jag verkligen inte vill ha IG på ett ända prov denna termin som är kvar. Tror det är möjligt bara jag försöker :)

Men om jag ska vara ärlig så har jag faktiskt inget mer att skriva nu.. Så det fick bli ett kort kort inlägg! Det får ni leva med ;)

HA DET BRA! NU ska jag slappa ;))



Jesj  

uff, vi har også hatt nasjonale prøver tidligere, men har heldigvis sluttet med det nå! :)

2012-04-26 // 19:44:48
basma  

naaw tack så mycket söta du :)

2012-04-26 // 20:30:07

sv:jag tycker också förra säsongen var sjukt mke bättre!

2012-04-26 // 20:30:28
dinaah  

sv: aa det är ju iaf skönt att skolan är slut för dagen iaf, och jaa vi har ju ledigt måndag, tisdag nästa vecka, så de e ju asskönt! :D

2012-04-26 // 20:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback