Mysig fredagkväll :)

Hej alla :)
Sitter just nu och försöker slå min älsklings rekod på fb spelet diamond dash ^^ Just nu går det inte så bra, han kom om mig med ca 20.000 poäng och det ska jag allt ta ifatt! Det har jag bestämt mig ;) För en gångs skull ska jag vinna veckans 2:a plats ;) Fast vi får väl se hur det blir med det då jag inte direkt är bäst på spelet..

Denna eftermiddag har bestått av att handlat med mamma innan jag åkte hem, mamma kom upp och vi handlade jeans :) Kommer bilder sen imon elr söndag :)
Sen har det mest blivit säng häng men det måste man ju ha passade även på att pärla lite oxå ^^ Det kommer komma bild oxå nu i helgen elr början av nästa vecka :D
Men tog mig sedan en liten kort promenad bara för att vakna till lite och märkte sedan när jag kom hem att jag blev inte speciellt mycket piggare men skit samma.. Får försöka hålla mig uppe idag ändå ^^ Förhoppningsvis går tröttheten över snart så man orkar kvällen utan problem :)

Nu kommer väl kvällen bestå av att ta sig en lång varm dusch, käka en god köppizza, käka godis och chips samt kolla på en bra film :) Vet inte vad för film det blir men ikväll blir det filmkväll med mig själv! Det kan man alltid ha ^^ 

Funderar på att ta den där duschen snart så det är färdigt så jag kan slänga på min jump suiten och "chilla". Men ska nog ta coh försöka slå rekodet några gånger till samt kolla genom några bloggar :) Sen blir det duschen :)

Imon är det släktträff och jag kommer nu ikväll fixa några inlägg som kommer att poppa upp här imon så ni har nått att läsa :) Blir ju ingen uppdatering om dagen men blir uppdatering iallafall :)

Ha det så bra! Det ska jag :P
KRAM :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback