Mysigt med regn

Heeeejsan :D

Just nu har man kommit hem för bara en lite stund sedan. Regnar för fullt, men det är bara mysigt till en gräns, när det redigt öser ner och känns som åska i luften.. Då börjar det där mysiga försvinna lite.. Men man får väl hoppas att det återgår till det där mysiga regnet snart! :)

Idag i skolan har man inte gjort så mkt, man har fått reda på ett prov och hyffsat nöjd med det. Har sedan inte gjort nått speciellt alls.. Har blivit lite irriterad på en person i skolan ovh hatat skolmaten.. Gulachsoppa är inte någon höjdare, iallafall inte det som serveras i skolan.. Men nu är ju inte skolan bäst på mat så man förväntar sig ju inte så mkt direkt :) Men vi får ju mat iallafall.. Det är huvudsaken..

Ikväll blir det nog att sitta i sin jump suit och slappa framför daton och en film tror jag det blir oxå. Vet ännu inte vilken film det blir men det fixar vi om ett tag, elr lite senare ikv hel enkelt ^^
Nu ska jag nog ta och leka lite med mitt stativ och se hur det går :P Måste vänja mig liksom :D SNABBT tycker jag det ska gå :D :D

Ha det så bra så hörs vi :D KRAM!!!!

Lite äldre bild..


Hejsan hur har din dag varit? :)

Fin blogg btw!

2012-04-25 // 19:42:22
Sanna ;D  

Hoppas det går bra i skolan! :)

2012-04-26 // 07:02:16
Therese  

Haha visst var han, kom ihåg att jag hade hans album och allting, idag kan jag sitta och undra hur jag ens kunde tycka hans låtar var bra :P

2012-04-26 // 13:45:25

SVAR PÅ KOMMENTAR: "vad för kamera har du? :)

Har ett objektiv som jag är nöjd med som jag kan tipsa om du vill:)



Kolla gärna min blogg och säg vad du tycker :D"



Jag har en Nikon D5100 :)

Gillar din blogg :)

2012-04-26 // 14:22:16
elin  

Sv: Ja du! Tack så mycket! & din blogg är fin :D

2012-04-26 // 14:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback