Släkträff på schemat!

Jaha, idag då är det ju släkträff som jag har sagt några gånger. Känner mig lite smått nervös då jag inte känner många alls av dom som kommer plus, jag kommer få träffa folk i min egen ålder och jag kommer inte våga prata med dom för jag vet inte vad jag ska säga då jag som sagt inte känner dom. Men hoppas det ordnar sig och dom inte är fega utan börjar prata :) Då tycker jag det alltid är mkt lättare att börja prata, bara jag slipper vara den som "tar första steget" så att säga. :)

Dagen kommer säkert bli bra och det kommer att komma några bilder har jag tänkt. Vet inte när men någon gång i den kommande veckan kanske? Vi får se :) Det är ju ingen brådska liksom!

Jag antar att jag just nu vid denna tid står och funderar över vad jag ska ha på mig. Känner jag mig själv rätt så kommer jag välja kläder precis innan vi åker och då kommer mamma och pappa inte vara så glada på mig. Men så är det ibland tyvärr. När jag ska bort har jag alltid svårt att välja kläder. Vet inte vf utan det bara är så av någon anledning :O Det är inte kul!

Men ha en bra lördag och hoppas på bra väder :D



Haft en bra start på dagen? ;)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se



Puss!

2012-04-28 // 13:48:50
Alma  

Sv : det är självlockar !!

Tack ! :)

2012-04-28 // 16:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback