Update

Nu börjar klockan närma sigi läggdags.. Ska upp kvart i 6 imon har jag tänkt ställa klockan så gäller att få sin skönhetssömn inatt :) Hoppas på att inte vakna till och från.. Gjort det i går och i förrgår och orkar inte det en natt till.

Idag har man varit men min kusin :) Blev en fotorunda med henne och va redigt kul att få testa på stativet uteomhus ;) Kommer komma upp bilder från det någon gång i veckan, så ni får lite bilder att kolla på :)

Men nu ska jag ta och snacka med Mike lite innan jag ska sova, och sen hörs vi inte förens på tisdag kväll elr onsdag. Finns några tidsinställningar men inget mer :)

Hoppas ni får en bra dag imon, det ska jag ha i göteborg :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback