Lista

Just nu har jag inget att skriva om så tänkte slänga in en lista bara för att ni ska ha något att läsa ^^

SENASTE:

1. Dryck: Vatten

2. Telefonsamtalet: Älsklingen<3

3. SMS: Älsklingen<3

4. Låt du lyssnade på: Fulla för kärlekens skull

HAR DU NÅGONSIN:

6. Blivit polisanmäld: Nej

7. Druckit alkohol: Gills det om man smakade öl när man va typ 2-3år? :S

8. Varit kär: Klart! Jag är :D:D

9. Förlorat någon speciell person: aa :'(

10. Varit deprimerad: Aa

11. Varit så trött att du somnat sittandes: Ja! Men när man vaknar så ligger man alltid ner XD

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Svart

13. Det mesta mönster

14. Allt möjligt XD

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Ja

16. Fått ditt hjärta krossat: Nej

17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ja det har jag!

18. Fått en ny mobil: Nepp men snart hoppas jag :)

19. Varit otrogen: Nej verkligen inte :O :O

20. Åkt utomlands: Nej

21. Pussat en kompis: Nej

BLANDAT:

22. Hur mycket är klockan just nu: 15.30

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: Vet inte, vill inte tänka på sånt nu :)

24. Har du några husdjur?: Nej inte längre

25. Vill du ändra ditt namn: Jag vet inte, hyffsat nöjd

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag firade jul hos mormor

27. Vilken tid vaknade du idag: halv 9

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov

29. Någonting som du längtar till: Liseberg på valborg, börja övningsköra, ny mobil, träffa älsklingen nästa vecka. 

31. Vad har du på dig just nu: Mjukisbyxor,linne

32. Vad lyssnar du på just nu: TV ^^

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nej inte vad jag vet XD

34. Vad gör dig irriterad just nu: Att jag är hungrig

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Linnea Gungård

37. Singel/upptagen: Upptagen<3

38. Stjärntecken: Stenbock

39. Kille eller tjej: Sist jag kolla så var jag tjej iaf

40. Grundskola: Venhagskolan, Centralskolan, Prolympia Virserum

41. Gymnasie: Vimmerby Gymnasium

42. Högskola: Inget planerat

43. Hårfärg: Koppar Guld

44. Långt eller kort: Långt

45. Längd: 1.63 ska jag vara men tror inte det stämmer redigt

46. Höger eller vänster: Höger

47. Piercings: Ingenstans men vill i allafall öronen

48. Tattoos: Nepp

49. Humör just nu: Trött men glad skulle man kunna säga typ :)

DIN FÖRSTA:

51. Operation: Aldrig opererats

52. Piercing: Ingen

53. Tatueringen:Ingen

54. Kyss: Med min älskling Mike<3

55. Sport: Dans/gymnasik

56. Husdjur: Katt

57. Bästavän: Evelina

58. Brutna kroppsdel:Ingen

60. Alkohol du drack: Öl när jag va liten

JUST NU:

61. Äter du: Inget just nu

62. Dricker du: Vatten

63. Är du på väg att: Leta upp nått bättre program på TV:n

64. Lyssnar du på: TV:n

65. Väntar du på: Inget direkt

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: Jag vet inte. Vill inte tänka på barn när jag bara är 16 :)

67. Vill du gifta dig: Ja

68. Vart vill du bo: Ingen aning :) Nått fint ställe,större än Målilla iallafall

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögonen

70. Kramar eller pussar: Pussar

71. Kortare eller längre: Längre

72. Yngre eller äldre: Äldre

73. Romantisk eller galen: Ska vara en blandning :)

74. Snygg mage eller snygga armar: Inget som behövs

75. Tatueringar eller piercingar: Inget som behövs

76. Känslig eller inte: Lite av båda

77. Ragg eller förhållande: Förhållande

78. Bråkstake eller tveksam: vet inte

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: Nej

80. Snott något: Nej

81. Tappat glasögon eller linser: Ja det har jag några gånger!

82. Haft sex: ----

83. Blivit kär i din kompis: Kan man väl säga att jag blev då jag blev kär i Mike ^^

84. Mobbat någon: Nej inte mobbat!

85. Har du blivit arresterad: Nej

86. Suttit i fängelset: Nej

87. Gråtit när någon dött: Ja!

88. Haft matkrig: Hehe nått liknande iallafall

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Ibland

90. Mirakel: Ja

91. Kärlek vid första ögonkastet: Klart!!

92. Himlen: Kanske

93. Tomten: Verkligen ;) Elr?

94. Gud: Nej

95. Andar: Ja tror det

SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: Nej :O:O

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång:Verkligen inte!!!!! :O:O

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Jaa!

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: De personerna som betyder mest för mig

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Ja




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback