Augustimarknaden!

När jag va hos Mike senast (mellan 14-19 augusti) så va det augustimarknad inne i stan mellan 17 och 18 Augusti. Va redigt kul, påminner mkt om virserum, dock är denna mitt inne i stan. Men annars rätt lika.
Riktig bra marknad! Hittade saker som jag är redigt nöjd med ;D
 
Tänkte lägga upp bilderna på vad jag fick med mig hem ;D
Fick med mig godisremmar,naturgodis,plånbok och mobilskal :D Mobilskalet köpte älsklingen åt mig ;D TACK ÄLSKLING!!!! <3 Skit nöjd med det!!
Plånboken är jag oxå jätte nöjd med :D Den funkar mkt bättre än den gamla jag hade!


så gott emd naturgodis:DDDD

2012-08-29 // 17:46:49

Var en kul dag på marknaden :)

2012-08-30 // 09:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback