lördagsmys!

Hejsan!
 
Idag har man varit ledig och det har varit redigt skönt kan jag säga! Vaknade först vid 6.10 och blev redigt förbannad för att jag vaknade så tidigt.. Sen lyckades jag tydligen somna om till runt 8.00 och tänkte att jag bara skulle ligga och dra mig lite i sängen men det slutade med att jag tydligen somnade om ännu en gång.. och denna gång till halv 10. Blev redigt förvånad när jag vaknade för jag trodde inte jag hade somnat.. Men hade jag trdligen! Och kan säga det va redigt redigt skönt att sova så länge :D Så underbart skönt!
 
Sen efter det blev det att man slappade på dagen och sedan runt halv 1 hoppade man in i bilden för att åka upp till Hultsfred för att gå på årliga marknaden. Blev lite godis man fick med sig hem.. men inte mer! Men va inte nått speciellt jag sökte så det gör inget att jag inte köpte mer :) Nöjd med det jag fick i Norrköping på Augustimarknaden! :D
 
Just nu sitter man mkt mätt och belåten i sin säng och slappar framför tvn. Sitter och kollar på Mr Beans semester :) Han är verkligen rolig och även grymt bra skådis!!!! Skulle vara en dröm och få träffa han nån gång :D Men iallafall! Vf jag är mätt och belåten är för att jag har ikväll käkat god mat med mamma och pappa :D Ikv blev det redigt tacomys :P Älskar verkligen sånna kvällar! Så grymt gott med tacos! Totalt älskar det något enormt!!!!!! :D Skulle kunna äta det oftare men då skulle man väl säkert tröttna på det dessvärre.. Så ja.. Man får äta det då och då helt enkelt!
 
Men nu ska jag fortsätta kolla på tv och sen vänta på att älsklingen ska logga in så man får prata lite med han :)
MYS på hög nivå! :)
 
Ha det så bra!
Denna bild passar dagens väder..
 


När kommer bilder från norrköping? om de ska komma vill säga :)

2012-08-26 // 11:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback