Året som har gått - 2012 :D

Denna lilla lista hittade jag inne på kära Emmas blogg :) Så tänkte att det kunde vara lite trevligt med en samanfattning :P Ska troligen också försöka mig på att göra en samanfattning i bilder och så :) Men det blir nån gång i Januari när jag har tid att sätta mig :) För det tar ju lite tid faktiskt!
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag började att plugga andra året på gymnasiet i Vimmerby och firade även 1 år med min älskade pojkvän Michael <3
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Nja, jag tror att jag lyckades hålla nått iallafall :) Ska nog sluta upp med nyårslöften för verkar vara lite för svårt att hålla dom :)
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i  år?
Nej inte vänner men släktingar :) Har fått 2 nya kusinbarn i år :)

Dog någon som stod dig nära?
Min pojkväns hund :( R.I.P! <3 

Vilka länder besökte du?
Spanien, Barcelona :) Första gången jag va utomlands och kan inte göra mer än att tacka min kära faster Anita för att jag fick följa med och fira hennes 60år dag!
 
Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
Nej det tror jag inte om jag ska vara ärlig :) Är sjukt nöjd med detta år och hoppas jag blir lika nöjd eller ännu mer nöjd under 2013 :D

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
1 December :) Då firade jag och min pojkvän våran 1 års dag och det va en helt underbar dag! TACK ÄLSKLING!!!! Du är den bästa som finns <3
10 December :D Då hade jag och min älskling varit tsm i  hela 1 år <3 Helt underbar pojkvän jag har !

Vad var din största framgång 2012?
Att jag försökte skärpa till mig i skolan och jag tror att jag har lyckats rätt så bra med det :D Är faktiskt stolt över mig och det är inte så ofta som det händer när det gäller skola :)

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej inte speciellt mycket, förkyld är jag typ hela tiden men det är något som jag är född med (INGEN ANING OM VARFÖR MEN ÄR DET IALLAFALL) Men annars har jag inte varit speciellt sjukt och det är jag redigt glad för :) Hatar att vara sjuk :)

Bästa köpet?
Hm... Ingen aning faktiskt :) Skulle vilja säga min mobil men vet inte redigt om jag vågar det.. Eftersom att den brukar dumma sig ibland kan man väl ta och säga....

Vad spenderade du mest pengar på?
Min äälskade pojkvän, resorna till han kostar en del men det är pengar jag gärna spenderar :) <3

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min familj, min pojkvän, mina vänner och kära släkten <3 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om  2012?
Jag tror faktiskt att jag skulle vilja säga Tacatá med Tacabro :) Den låten lär nog alltid minnas mig om Spaninen av någon anledning :) Har ingen aning om varför :)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare :)
 
Hur tillbringade du julen?
Jag tillbringade den hemma hos min kära faster Anita i Mörlunda men nära och kära :) Redigt trevligt och med god mat :D

Blev du kär i år?
Jag va redan kär innan 2012 började, men jag kan säga att jag är lika kära som förut och jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går <3 Älskar dig Michael!

Läste du någon bra bok under 2012?
Ja jag brukade läsa lite då och då när jag åkte till och från Michael men har ingen aning om vad böckerna heter så tänker inte ens att försöka :) Men vet att Katarina Von Bredow är författaren iallafall :)
 
Favoritprogram på TV?
Grey's Anatomy och Ghost Wisperers! 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ja jag önskade mig lite olika saker.. Det va inte mycket men det va tillräckligt och jag nöjd med det jag fick :) 

Något du önskade dig men inte fick?
Nja inte vad jag vet iallafall :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Jag var hemma på morgonen och fick mina paket i sängen :) Det är en tradition när jag fyller :) Sen äter man gröt och sen blir det att fira jul hos faster Anita :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, att älsklingen bodde närmare så man kunde träffas oftare, att jag hade pluggat färdigt och kunde börja jobba, att jag fått jobba lite extra på coop och inte bara när jag är på praktik där på onsdagar.

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Mycket jeans och lång ärmade tröjor, det är ungefär så jag trivs att klä mig just nu :) Förut va det mest koftor som gällde :) Nu är det inte det så mkt längre :)

Vad fick dig att må bra?
De flesta runt omkring mig :)
 
De bästa nya människorna du träffade?
Har inte lärt känna så jätte mycket folk detta år. Dock har jag lärt känna Michaels underbara släkt som har välkomnat mig in i deras familj med öppna armar :) Är extra glad över att jag fått lära känna Mikes brors sambo Emma som är mamma till Theo :) Jätte kul att man lärt känna henne bättre och hoppas att jag lär känna henne lite extra nästa år oxå :) Det vore inte alls fel :D Har även lärt känna Mikes bror Ante (Andreas) och Stefan bättre :) Och det är alltid kul :D 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback