PAKET!!!!!!!!!!

Idag fick jag ett sms om att mitt paket från bubbleroom fast på posten, redigt kul då jag fick mail om det igår att det skulle ta mellan 3-7 dagar innan det kom till mig.. HAHA! ;) Men skit glad att det kom innan än vad dom hade sagt :D Och är ännu mer glad för att jag kunde ha båda klänningarna :D Det är väldigt sällan det händer ska jag säga! är alltid något som jag inte kan ha pga någon anledning...
 
Men nu har jag nått till båda jul och nyår :D UNDERBART!!!!!!!!! HAHAH
I år ska jag vara finklädd är det tänkt och det har jag tänkt att försöka hålla ;)
 
Hoppas ni gillar det jag köpt :D Jag är super nöjd iallafall!
 
Får ursäkta för dom dåliga mobilbilderna, men orkade verkligen inte ta upp min systemkamera.. Pallade inte det för bara 4 bilder :P Mycket enklare med mobilen :P


Lotta  

Sv: Jaa, det känns så himla konstigt att Moliljan kanske ska bli ett boende för asylsökande... asså jag var så arg igår att jag typ kokade :p

2012-12-23 // 10:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback