Filmtips igen ^^

Under veckan har vi även sätt på båda Jhonny English filmerna :)
Han som spelar Mr Bean är ju då Jhonny English och jag kan ju säga att han är en grymt bra skådis! Alltid gillat Mr Bean, och nu gillar jag även Jhonny Englisg :P

Tänkte då rekommendera dessa 2 filmerna efersom att jag själv tycker att dom är riktigt bra och roligt och för att det troligen kanske kan vara något för er läsare ^^


Rowan spelar eponymous huvudrollen i en parodi spion thriller.
Under berättelsen får vi följa vår hjälte när han försöker på egen hand rädda landet från att falla i händerna på en despot.
(text hämtad från http://www.imdb.com/title/tt0274166/)
Betyg från mig: 4 av 5

Rowan Atkinson återvänder till rollen som oavsiktligt hemliga agent som inte vet rädsla eller fara i komedin spy-thriller Johnny English Reborn.
I sin senaste äventyr, måste de mest osannolika underrättelseofficer i Hennes Majestäts hemliga tjänst stoppa en grupp internationella lönnmördare innan de eliminerar en världsledande och orsakar global kaos. Under de år som gått sedan MI-7: s högsta spion försvann från nätet, har han finslipa sina unika kunskaper i en avlägsen region i Asien. Men när hans byrå överordnade lär av ett försök mot den kinesiska premiärministern liv, måste de jaga den mycket okonventionella medel. Nu när världen behöver honom en gång, är Johnny English tillbaka i handling. Med ett skott vid inlösen, måste han använda det senaste inom hi-tech prylar att reda ut ett nät av konspiration som löper genom hela KGB, CIA och även MI-7. Med bara dagar till en stats konferensen
(text hämtad från http://www.imdb.com/title/tt1634122/)
Betyg från mig: 4 av 5



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback