I can be your hero, bby

Jaha idag drar man hem till Målilla igen då efter att ha spenderat hela sportlovet här i Norrköpiing, vet inte om jag ska skratta elr gråta.. Vill inte tillbaka till skolan imon -.-
Vill vara ledig mer! Inte börja plugga igen efter ett lov! Ett grymt bra lov med min älskade Mike och min köra kompis Nuttis :D Sånna här lov vill jag iallafall ha igen :)

Idag sov man till typ 09.40, sen började man med att försöka vara tyst eftersom att Nuttis fortfarande sov sött i sin säng xd Men när man verkligen försöker vara tyst så går det verkligen inte :O Det gick piss idag för mig om ni inte förstod det Xd Failade med typ allt jag skulle göra..
Sen gick jag och kollade på termometern.. då va det 7,7 grader ute :D och 29,1 innen :O Jag bara : OJ!?!
Det va varmt XD Fast det kändes inte XD

Sen efter Nuttis hade vaknat och så tog hon upp sina marsvin i "min säng" och det värsta med det är att Pixie kissade på mina byxor.. Kul att ha kissluktande byxor i sin väska.. :S blä! Hoppas verkligen inte att det börjar lukta eftersom jag har massa andra grejer där i väskan!

Men nu ska jag nog ta och byta om, kanske inte ska sitta med natt kläder ändå tills jag ska åka buss fram till stationen sen i eftermiddag.
Vi får se vad vi hittar på fram tills vi ska dra till stationen :) Blir säkert inget speciellt utan bara sitta och tråka kanske, kanske gå ut eftersom att vädret e så fint idag :)

Vi höres ikväll elr imon med bilderna :D Ha det gött så länge :D

Älskar dig Mike <333 (ville bara ha med det) :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback