Massa avsnitt på tv3play :D

Heeeeeeeeeej :D
Idag efter man kommit hem från skolan dra man ut på en cykeltur på runt 1 timme elr nått :) Blev att cykla upp till gårdveda och tillbaka samt lite runt i Målilla :) För er som undrar så cklade jag rätt snabbt,vilket gjorde att jag han cykla så långt ^^

Just nu sitter jag och kollar på reprisen av Big Brother som gick igår kväll vid 22.00 :) Jag fick/orkade inte vara uppe då så får kolla nu ist xD
Jag vet vad ni troligen tänker: vadå inte fick vara uppe? en du 10 elr?
Nej jag e inte 10 men mamma känner mig och vet att jag knappt orkar gå upp om jag går och lägger mig för sent. Liksom jag går ju upp rätt så tidigt liksom 5.15 blir jag väckt.. Det är tidigt och då blir det att man inte kan lägga sig för sent.. Nu vet ni det..

Men har nu suttit och letat upp avnsittet då Vanita va med i Lyxfällan :D YEYE! Älskade verkligen det avsnittet bara för att hon va så dum -.- xD Asso seriöst, bränna 35,000 kr i månaden på lyx och sånt :O När man inte tjänar ett skit :O Då e man ju helt sjuk xD hahah! Tyvärr har man ju inte hört nått från henne sen hon va med i Bartenderskolan, tänkt leta upp avsnitt från det oxå :P Då har jag rätt mkt att kolla på sen ^^ Men det e bara kul :D Gillade ju bartenderskolan och älskar lyxfällan just nu :D Det är liksom ett program som jag följer :P
Så nu vet ni vad min kväll kommer att ägnas åt ;) hehe!

Men blir att kunna kolla på Big Brother idag bara för att imon har min klass ingen skola :D Våra 2 lärare som vi har imon ska på UF-mässa i Oskarshamn,så vi har alltså inga lärare som kan ha oss, vilket gör att vi blir lediga :D Det känns redigt gött kan man säga, blir liksom sovmorgon. Men självklart har vi fått hemuppgifter som vi ska göra. Det är rätt så mkt uppgifter att göra så det gäller att jobba hårt imon och bli klar! Liksom iallafall det mesta ska vara klart! Vill känna sig duktig ;)

Men nu ska jag gå och hämta mina kära chips och dip :D Från och med imon blir det att tänka lite mer på vad jag äter! Vägde mig och gillade inte skillnaden från förra månaden! Så nu gäller det att sluta käka godis hej vilt i veckan! Lite ändring alltså!

Men ha det bra :D

(bild från Norrköping)


jen  

BÄSTA BLOGGEN :D eller jävligt bra ilallafall ! hehe :)

till salu !

högklackat ( 14 cm ), pumaskor, pälsmössa, röd vinterjacka m. luva :)

http://www.nattstad.se/visit_blogg.aspx?postid=2655975&id=776310&prev=posts&p=1

2012-03-01 // 09:57:43
Emelie  

Fin blogg! Allt bra? :)

2012-03-01 // 11:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback