Mmm.. Marabou!

Heeeej :D
Sitter just nu och käkar ur min aladdin ask :P Mums :D
Funderar faktiskt på att ringa marabou och kolla om man kan beställa en hel låda med bara cocos-kola :D den är så grmyt god att jag nästan smälter varje gång jag äter den :D :D

Har även haft lite psyke här hemma på internet, på nått sätt så har jag fått explorer 9.. det vill jag inte ha ;S Men fattar inte hur jag fått det när jag inte ens installerat det :S Asso min dator e konsig -.-

Blir väl att slappa nu :D Ska kanske dra ut en snabbi tänkte jag och ta kort fast att solen typ gott ner men ändå, det e ljus fortfarande :)

Så vi höres :D
Juste idag kom jag hem redan vdi halv 2 :D Så grymt skönt :P Vi slapp som sagt engelskan :D yeay! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback