Slutar tidigt :D

Hejsan :)
Sitter just nu och har svenska utan någon lärare, rätt slappt att man även är klar med det som man ska göra :) Känner mig riktigt nöjd över att älntligen vara klar i tid och inte behöva stressa med att få det klart :)
Rätt skönt oxå att läraren är sjuk, eftersom att då slutar vi redan vid 11.55 :D :D Eftersom att vi inte har någon mentorstid elr någon engelska. Och det är dom 2 sista lektionerna vi har ^^ Visst vi har stöd efter lunchen men den går jag aldrig på :P Så blir att sluta tidigt idag, får se om jag ta 12.15 bussen elr 14.30 :P Kan ju vara snäll och hålla Rebecka sällskap här i Vimmerby ^^)

Tror jag ska kolla runt lite på big brothers sidan :P Kanske kolla några roliga videor ;) hehe!
Det va fegt av Petronella att bara gå ut sådär, hon visste ju liksom vad hon hade gett sig in på men ändå så drar hon.. Det är fegt -.-
Sen att julliana drog gör inget, man märkte ju inte ens henne :P
Hoppas att Marcel elr hannah W trycker på knappen nu i veckan så att det händer nått roligt XD typ att Hannah inte får duscha på en vecka elr nått Xd Det vore kul eftersom hon har sån panik jämt Xd hahahhahahha!

Men hejdå så höres vi :D ha det gött ! :D

Lägger upp denna bild bara för att jag äntligen kan gå i mina kära converse :D Älskar att våren typ är här :D Så skönt att slippa vinter skor ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback