Snabbt inlägg ^^

Känner att jag börjar uppdatera några gånger per dag nu ^^^Får försöka att hålla det tror jag :P

Förut ikv skulle vi ju gått på bowling men det blev inget eftersom vi inte hade någon skjutts, så vi sket i det och stannade hemma. Vi har käkat och pratat/disskuterat roliga saker med Monica och Micke (hennes sambo) :) Tycker alltid det är lika trevligt/roligt att disskutera med dom, det blir roliga disskusioner ;P Det gillas!

Snart (typ om 3min) drar man ner till vardagsrummet och ser Big brother :P Elr vänta lite vi stannar kanske på rummet, fast jag vet inte om Mike har den kanalen på sin TV, tror inte det :p
Vi säger iallafall att vi drar ner till vardagsrummet.

Inatt är då sista natten här för denna gång, imon drar man ju nämligen till Natali, ska ju vara där fredag-lördag :) Ska bli kul,får se vad vi hittar på! :D

Men nu ska vi nog dra :P Ha det gött så skriver jag nog imon hos natta kanske :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback