Trevlig kväll framför TV:n ^^

Heeeeeeeej ^^
Just nu sitter man och kollar på fotboll med Mike ^^) Står just nu 1-0 till Real Madrid mot CSKA Moskva elr vad det va dom hette ^^ Jag skulle iallafall inte vilja spela fotboll i  8- 10 minusgrader :O FY VAD KALLT!

Idag har man inte gjort speciellt mkt, suttit inne och latat sig mest skulle jag nog säga :P Men det måste man oxå göra ibland :P Vi ger oss nog ut imon lite ist och hittar på nått.
Idag är det ju även fetistosdagen elr vad den heter, chansar lite på vad den hette :P Men det e ju iallafall idag som man skakäka semlor, och det har vi självklart gjort :) Fast jag fick några kringlor ist eftersom att jag inte äter mandelmassa ^^ Kringlorna va iallafall jätte goda så jag sörger inte för att jag inte åt några semlor ;)

Igår åkte man in till Ingelsta Shopping och till Stadium så man fick papprena påskrivna, skulle även ha träffat butikschefen men hon hade tydligen bara tid att skriva på papprena och knappt det -.- Så har ingen aning om vem hon e elr nått men skit samma,det ordnar sig nog :)

Ikväll vet jag inte redigt vad vi ska hitta på, blir troligen att kolla på Jerassic Park (STAVNING????)
Har sett någon utav dom filmerna förr men jag minns inte vilken så enligt Mike så har jag inte sätt någon alls ;)
Gölligt!

Men nu ska jag ta och kolla på de sista ca 10min som är kvar av matchen :P Ni får ha det så bra så skriver jag nån gång i vecka :)
Ha det gött! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback