Boy you got my heart beat running away.

Tjosan!

Nu sitter man i skolan,klockan är snart 8 vilket betyder att jag suttit här och väntat i typ.. snart 25min?
Det är rätt jobbigt men man får ju iallafall tid att plugga ;) Vilket jag har gjort! (som alla andra dagarna oxå) XD haha!
Jag har pluggat till samhäll som jag har omprov i dag efter skolan. Vilket gör att jag kommer hem senare. JAg kommer få åka med 16.15 bussen bara för att den omprovstiden ligger vid 15.00. Men det positiva är att jag idag slutar 14.10 så jag har lite tid på mig att sitta och plugga lite in i det sista! Känns gött att jag kan göra det!
Jag hoppas verkligen jag klarar det! Jag vill inte göra om det igen liksom! :( Det vore rätt surt om jag behöver göra om det igen! Skulle bli asförbannad och ledsen.. Asso jag vill ha bra betyg iår.. Inte några F så jag måste klara detta för att känna mig mer säker!

Men nu ska man väl ta och slänga ihop daton och hämta böckerna! Nu blir det YÄ (yrkesämne). Och det blir säljkunskap tror jag området vi arbetar med heter, vi har inte fått boken än så jag har inte koll på vad kursen heter xd haha!

Vi kanske höres ikväll! Kan försöka få in ett inlägg senare om jag har tid ^^ Måste plugga till Yä imon (branschkunskap) men jag har säkert kanske tid att slänga in ett kort inlägg i allafall!

Hejdå från en trött tjej!

Fail bild xD haha! Mörk oxå xD Knappt lampor tända ju xd hahah!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback